Campagnes in het COVID-19 tijdperk

Donald Schut

Donald Schut

Auteur

E-mail: donald@brightlot.nl
WhatsApp: 06-53839078

Te vroeg om conclusies te trekken

Het lijkt logisch om campagnes in deze Corona tijd stil te leggen. Maar is dat wel zo slim? Het is lastig om in te schatten wat de COVID-19 impact op de vastgoedsector gaat zijn. Onze big data partner Watson+Holmes heeft recent een aardig artikel over het COVID-19 effect op de Nederlandse woningmarkt gepubliceerd. Maar het is en blijft vroeg om conclusies te trekken. Voorlopig maar mediabudget besparen, is dan voor velen een eerste gedachte. 

Maar niet of minder zichtbaar zijn heeft natuurlijk ook effecten. Voor onze relaties, vastgoed professionals, buigen wij ons dan ook over vragen als:

Wat kost het en hoe lang duurt het om voldoende leads te verzamelen als ik voorlopig niks doe? Wat willen huurders en koper nu horen? Hoe blijf ik dan wel onder de aandacht bij prospects? 

Maar ook over de vraag of event zoals een start verhuur of verkoop geheel online ook een succes kan zijn.

En meer fundamenteel: Gaan we budget van sea naar seo verschuiven? Focus van conversie naar branding verschuiven? Mediabudget verschuiven naar content creatie of website verbeteringen?

Je kruit droog houden kan slim zijn, maar is dat vaker niet dan wel. Verandering brengt ook altijd kansen, ook op vastgoedmarketing gebied. Daar hebben wij goede ideeën over! Dus hebben wij jou nog niet gevonden, laat je dan horen.