Wederverhuur
Orange Residence

Van Oranje Kwartier naar Orange Residence

Voor dit project was een nieuwe naam gewenst, maar geen reden voor een radicale wijziging. Het voormalige Oranje Kwartier heeft een nieuw (online)jasje gekregen en luistert daarom tegenwoordig naar de naam Orange Residence. Deze naam past bij de strategie om een bredere doelgroep aan te gaan spreken. De uitwerking naar het nieuwe Logo, beeldselectie en bewerking, webdesign samen met thema’s toegespitst op de verschillende doelgroepen completeren het plaatje. Resultaat is een structureel lagere leegstand.

Opdrachtgever: Patrizia
Type project: Mutatie verhuur
Omvang: huurwoningen in Amsterdam West

Bouw &
techniek

Opdrachtgever Patrizia was op zoek naar een totaaloplossing voor het terugdringen van de leegstand in de wooncomplexen aan het Wilhelminaplein en de Carnapstraat. Die oplossing hebben ze gevonden in de vorm van een co-creatie tussen Brightlot en Wooove, members van de Realhub, een samenwerking van vastgoedspecialisten.

Brightlot ontwikkelde de nieuwe Orange Residence projectwebsite, Wooove is verantwoordelijk voor de online verhuur. Deze beproefde co-creatie oplossing zorgt niet alleen voor een effectieve doelgroepbenadering, maar ook voor verleiding en kwalitatieve lead nursing. Binnen de samenwerking wordt een naadloze aansluiting tussen website en massa communicatie enerzijds en 1-op-1 communicatie met kandidaat huurders anderzijds gewaarborgd.

Benieuwd naar het eindresultaat? Neem dan snel een kijkje.

Design & taal

Voor Orange residence is er naast een nieuw logo, ook een projectstijl ontwikkeld. Door het bepalen en vastleggen van lettertype, kleurgebruik, sfeer- en doelgroep beelden ontstaat een consistente en herkenbare uitstraling. Deze stijl is vervolgens doorvertaald naar webdesign, signing, print en e-mail.

Projectstijl brainstorm? Neem dan contact met ons op, we komen graag langs.

Leave a Reply