Mitrosverkoopt

Wij helpen je aan je nieuwe (t)huis

Vanaf 2013 is Stefan de Kock betrokken geweest bij het profileren van de verkoopafdeling van Mitros. Letterlijk heeft sociale verhuurder Mitros in de markt geroepen dat er ook woningen worden verkocht. Met kreten als ‘Hé jij daar, Mitros verkoopt ook aan jou!’ hebben we met succes het merk ‘Mitrosverkoopt’ geïntroduceerd.

Opdrachtgever: Mitros
Type project: Nieuwe look and feel

Nieuwe look and feel MitrosVerkoopt

Na de introductiecampagne heeft Mitros in het afgelopen jaar een transformatie gemaakt en is het merk volwassen geworden. Nieuwe look and feel en tone of voice met als doel de kwaliteit en persoonlijke service van Mitros beter naar voren te laten komen.

Koopvoorrang

Om doorstroming in de woningmarkt te bevorderen geeft Mitros voorrang aan eigen huurders bij de verkoop van woningen waarmee sociale huurwoningen vrij komen. Deze woningen woningen worden 2 weken exclusief via de MitrosVerkoopt aangeboden en als huurder van Mitros heb je voorrang op een Mitros koopwoning. Daarnaast wordt dit gecommuniceerd middels uitingen op de woning zelf en middels aanbodmail.

Campagne

Bij de introductie van MitrosVerkoopt hebben wij een brede inzet van on- en offline middelen gebruikt. Van trotters in de stad (waarmee we zelfs ‘geenstijl.nl’ hebben gehaald) tot online campagnes. Verkoopborden op de woningen, dynamische retargeting campagne, targeting middels social media, google AdWords en Display Advertising.

Social media
Voor de social media kanalen van Mitros maken wij gebruik van vaste rubrieken. Zo hebben we o.a. ‘Groen? Gewoon doen!’ bedacht. Hierin geven wij iedere week een duurzaamheidstip waarmee wij huurders en kopers van Mitros stimuleren om duurzamer te leven.