Logo Amst Amsterdam

Verhuur wooncomplex
Amst Amsterdam

Website, woningzoeker, identiteit en totale marketing

Opdrachtgever
Union

Diensten
Projectwebsite
Woningzoeker multi lingual
(online) Marketing
Copy

Living the urban lifestyle at its finest. AMST is een uniek gebouw op een toplocatie in Amsterdam. Tegenover het Amstelstation worden 198 appartementen in de middenhuur gerealiseerd en 54 appartementen in de vrije sector. Voor dit project heeft Brightlot de branding en copy verzorgd en draaien de campagnes nu op volle toeren. Ook webdesign en development – inclusief innovatieve woningvinder – komt uit onze keuken.

In samenwerking met FRIS | Real People, de ontwikkelaar MRP, de bouwer Heddes Bouw & Ontwikkeling B.V. en natuurlijk onze opdrachtgever Union Investment Real Estate GmbH, hebben we een soepele marktintroductie gerealiseerd. Een mooi project waar bestaande en nieuwe Amst(erdammers) straks hun nieuwe thuis vinden in Amsterdam.

Neem vooral een kijkje op de website.

Projectwebsite
met woningzoeker

De woningzoeker hebben we opgebouwd met 3d verdiepingslagen die voor een mooi overzichtelijk zorgen en de zoektocht naar een geschikte huurwoning eenvoudiger maken. De gehele woningzoeker is multi lingual en in dit geval via een api koppeling geïntegreerd met het CRM Nieuwbouw Office.

Marketing

Op locatie verzorgde we een hele reeks bouwhekdoeken in complementaire kleurstelling voor alle betrokken partijen. De online campagne met een serie fraaie creatives zorgde voor de juiste traffic, lees website bezoekers, in alle fases van het project via Google en de social media channels.