Nieuwbouw koop
Lapis Lazuli Heerhugowaard

Modern wonen aan het stadsplein in Heerhugowaard – 94 koopwoningen in het centrum

Hoe positioneren we dit nieuwe appartementengebouw in Heerhugowaard? Hoe zorgen we voor een soepele verkoop van de koopappartementen in de vrije sector en het verhuren van de woningen in de sociale verhuursector?

Opdrachtgever: Bouwbedrijf De Nijs
Type project: Nieuwbouw koop
Omvang: 94 koopwoningen in het centrum

Pre-sale

Brightlot heeft een concept en stijl ontwikkeld en ‘pre-sale’ website gebouwd om het project in de markt te introduceren. Via de website en e-mail is data verzameld om in samenwerking met Wooove een advies te kunnen geven over de toekomstige verkoop en verhuur, maar ook de optie om het gebouw in zijn geheel te verkopen aan een fonds.

Verkoopfase

In de tweede fase is een verkoopplan geschreven en uitgevoerd: on- en offline campagnes (Google Ads, social media en krantenadvertenties), een bouwbord op locatie en een verkoopwebsite met woningselector gekoppeld aan NieuwbouwOffice. Daarnaast heeft Brightlot de middelen ontwikkeld voor op de verkoopmanifestatie bestaande uit een verkoopbrochure en informatiepanelen. De verkoop van het project is in samenwerking met Wooove en Broekman makelaars uitgevoerd.

De middelen:

  • Naamgeving & projectstijl
  • Online campagne Google Ads en Social Media
  • Offline campagne regionale print advertenties
  • Projectwebsite inclusief woningzoeker en koppeling met NieuwbouwOffice
  • Verkoopbrochure
  • Verkoopevent

Het resultaat:

Het resultaat was dat na de inschrijfperiode alle woningen toegewezen konden worden en dat na een aantal maanden vrijwel alle woningen zijn verkocht.

Leave a Reply