Mutatie verhuur wooncomplex
Rhapsody Amsterdam
Website, woningzoeker, identiteit, copywriting, social media en blog marketing
Rhapsody in West, de kroon op de transformatie van de kolenkit buurt. Hier woon je nu comfortabel en duurzaam in een van de 239 middensegment huurwoningen. Bij Rhapsody vind je naast comfortabele woningen ook shared mobiliteit, een huismeester, community app en host, Maqam (cultureel centrum) en The Villy voor eten, drinken, ontmoeten, werken en events.
Rhapsody in West is ontwikkeld vanuit de doelstelling positief bij te dragen aan het gebied, de bewoners in de wijk en aan het milieu. Het wooncomplex is daarom duurzaam en energiezuinig ontwikkeld én vormt het hart van buurtparticipatie in de wijk.
Voor dit project heeft Brightlot de projectwebsite webbranding, copy, social media, en signing verzorgd. In samenwerking met MVGM, Leaseplan, The Villy , The James Company en natuurlijk de opdrachtgever CBRE hebben we een mooi mutatie verhuur platform ontwikkeld, houden we de stake holders connected en de social media kanalen levendig.
Neem vooral een kijkje op de website van Rhapsody in West.
Projectwebsite
met aanbod link
De woningvinder hebben we opgebouwd met onze in eigen huis ontwikkelde api koppeling en plugin. De gehele woningvinder is multi lingual ready en in dit geval via een api koppeling geïntegreerd met het CRM VerhuurOffice.
Marketing
Op locatie verzorgde we een reeks informatieborden die de situatie weergeven en de routing, gebouwen en woningen/huisnummers weergeven. Handig voor bezoekers, bezorgers en bijvoorbeeld hulpdiensten.